U scambiatore di calore à piastre hà e caratteristiche di alta efficienza di scambiu di calore, alta velocità di recuperu di calore, piccula perdita di calore, ingombro ridottu, assemblaggio flessibile, funziunamentu simplice, installazione, smontaggio è pulizia convenienti, longa durata di serviziu, investimentu bassu è usu sicuru. Sottu à a listessa pressione In casu di perdita, u coefficientu di trasferimentu di calore di u scambiatore di calore à piastre hè 3-5 volte più altu ch'è quellu di u scambiatore di calore à tubi, a superficia di u pianu hè solu un terzu di u tipu à tubu, è a velocità di recuperu di calore pò ghjunghje sin'à u 90%.
1. Acciaiu inox:
SUS304/SUS304L/SUS316/SUS316L (applicabile à i mezi acidi-basichi cù cundizioni di corrosione gravi, micca adattatu per e cundizioni chì cuntenenu ioni cloruri).
2. Titaniu puru industriale: TAE (pruduzzione di alcali, pruduzzione di sale, congelazione criogenica di l'acqua di mare è ioni cloruri chì cuntenenu cundizioni di currusione gravi).
3. Acciaiu inox à bassu cuntenutu di carbone: 00Cr18Ni14Mo2Cu2 (solventi organici è occasioni cù currusione intergranulare è di ioni di cloruru).
1. A causa di l'effettu particulare di a superficia ondulata di a piastra, u scambiatore di calore à piastra face chì u fluidu scorri longu u canale ondulatu, è a direzzione di a so velocità cambia continuamente, pruvucendu un forte muvimentu finale di u fluidu à una piccula velocità di flussu, rinfurzendu cusì u prucessu di trasmissione di u calore. A capacità di trasferimentu di u calore hè efficacemente migliurata, è hà i vantaghji eccezziunali di a struttura compatta, u bassu cunsumu di metallu, l'alta flessibilità operativa è a longa durata di serviziu.
2 U prucessu di u scambiatore di calore hè assemblatu da parechje piastre secondu certi requisiti di prucessu è tecnichi di u cumpratore. Durante l'assemblaggio, e piastre A è B sò disposte alternativamente, è una maglia hè furmata trà e piastre. A guarnizione sigilla i media caldi è freddi in u scambiatore di calore, è à u listessu tempu separa ragiunevolmente i media caldi è freddi senza mischjà li. I fluidi caldi è freddi in u flussu di l'intervallu di u canale ponu esse in contracorrente o à valle secondu i bisogni. Durante u flussu, i fluidi caldi è freddi scambianu calore attraversu a superficia di a piastra per ottene l'effettu desideratu.
3. Ci sò parechje cumminazzioni di prucessi di scambiatori di calore à piastre, chì sò tutti realizati aduprendu diverse piastre inverse è diversi assemblaggi. E forme di cumminazzioni di prucessi ponu esse divise in forme di prucessu unicu, multi-prucessu è prucessi misti.