L'asciugatrice à vuoto per pasta di proteine hè adatta per l'asciugatura di tutti i tipi di apparecchiature di asciugatura di additivi alimentari, in particulare cum'è l'asciugatura di pasta di proteine. Siccomu sò materiali à altu cuntenutu di zuccheru è alta viscosità, qualchì volta anu bisognu di esse mischiati o riscaldati per avè fluidità. Per via di u so spessore è a scarsa liquidità, parechje apparecchiature di asciugatura tradiziunali ùn ponu micca esse assai adatte per questu tipu di materiale.
L'asciugatrice à vuoto per pasta di proteine pò migliurà u gradu di vuoto è riduce a temperatura di evaporazione, da una parte rendendu u materiale à una temperatura più bassa, da l'altra parte righjunghjendu una certa fluidità è essendu distribuitu uniformemente nantu à u nastro trasportatore. Dopu un periodu di asciugatura, raffreddamentu è prucessu di frantumazione di a polvere, u materiale pò mantene efficacemente a sustanza attiva, è mantene efficacemente u so gustu, culore, struttura, ecc., per assicurà a qualità di u pruduttu.
L'asciugatrice à nastro à vuoto per estrattu di proteine di siero di latte hè un dispositivu di asciugatura à vuoto cù alimentazione è scaricamentu continuu. A materia prima liquida hè trasportata à l'asciugatrice attraversu a pompa di alimentazione è hè distribuita uniformemente attraversu u distributore. U materiale hè distribuitu nantu à a cinta trasportatrice attraversu un altu vuoto per riduce a temperatura di ebullizione di u materiale. L'umidità di a materia prima liquida hè sublimata direttamente in gas. A cinta trasportatrice funziona à una velocità uniforme nantu à a piastra di riscaldamentu. A fonte di calore in a piastra di riscaldamentu pò esse vapore, acqua calda o riscaldamentu elettricu. Funzionamentu, da l'evaporazione è l'asciugatura à l'estremità anteriore à u raffreddamentu è a scarica à l'estremità posteriore, l'intervallu di temperatura hè da alta à bassa, chì pò esse aghjustatu secondu e caratteristiche di u materiale. L'estremità di scaricamentu hè dotata di un dispositivu specificu di frantumazione à vuoto per ghjunghje à u pruduttu finitu di diverse dimensioni di particelle, è i materiali in polvere secchi ponu esse imballati automaticamente o prucessi di seguitu.
1. Menu costu di travagliu è cunsumu d'energia
2. Poca perdita di pruduttu è di riciclaggio di solventi pussibule
3. Sistema di cuntrollu automaticu PLC è sistema di pulizia CIP
4. Bona solubilità è eccellente qualità di i prudutti
5. Alimentazione cuntinua, secca, granulata, scarica in statu di vuoto
6. Sistema cumpletamente chjusu è senza contaminazione
7. Temperatura di asciugatura regulabile (30-150 ℃) è tempu di asciugatura (30-60 min)
8. Norme GMP